Scott Morrison, marketinški stručnjak koji je radio u najpoznatijim svjetskim kompanijama poput P&G, Nike, Saatchi and Saatchi, Levi's i Diesel, dolazi na već tradicionalni Weekend Media Festival koji će se ove godine održati od 18. do 21. rujna u Rovinju. Na svom će predavanju otkriti mnoštvo zanimljivosti i vrijednih poslovnih savjeta.
Što je najvažnije što ste naučili radeći za neke od najvećih svjetskih kompanija?
Šest je važnih stvari koje sam naučio radeći za neke od najvećih svjetskih brendova. Među njima su određeni načini ponašanja i postupanja koji sjajna razmišljanja pretvaraju u nevjerojatnu stvarnost. Osim toga, to su i neke stvari zbog kojih se vođe u tim organizacijama ističu od ostalih, korporativnijih organizacija, kao i stvari zahvaljujući kojima su stvorene mreže gorljivih, strastvenih ljudi koji se udružuju kako bi bili najbolji. Ne želim vam previše toga otkriti, no reći ću vam da je riječ o stvarima koje su pokrenule pozitivni razdor kod tih brendova i učinile ih sjajnim mjestima za rad. To je tih šest stvari o kojima ću vam pričati na Weekend Media Festivalu u rujnu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu