Discovery Networks prodavat će od rujna oglasni prostor za Discovery Channel i TLC na hrvatskom tržištu, i to surađujući s hrvatskim uredom FOX International Channelsa (FIC).
S prodajom startaju sa svoja dva vodeća kanala, Discovery Channelu, koji se u Hrvatskoj prikazuje 15 godina, a lokaliziran je od 2009., i TLC-u, koji se ovdje prikazuje tri godine, a lokaliziran je od 2013. "Ovo je značajan korak našeg razvoja u Hrvatskoj, a ujedno znak da smo prepoznali mogućnosti rasta na ovdašnjem tržištu oglašavanja", izjavila je Dorota Zurkowska-Bytner, potpredsjednica Ad Sales Developmenta za Discovery Networks centralne i istočne Europe, Bliskog istoka i Afrike (CEEMEA). Discovery Networks širi tako svoje poslovanje u Hrvatskoj s dodatnim fokusom na tržište na kojem je kompanija prisutna od 1999. i trenutačno distribuira osam kanala (Discovery Channel, TLC, Animal Planet, ID Investigation Discovery, Discovery Science, Discovery World, Discovery HD Showcase i Animal Planet HD).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu