Hrvatska je ove godine zauzela treće mjesto u istraživanju kvalitete usluge u regiji, koje je provela agencija Heraklea u suradnji s drugim agencijama za tajnu kupnju u regiji.
U odnosu na lanjsku godinu Hrvatska je nazadovala za jedno mjesto, iza Slovenije i Srbije, dok su od nas gore BiH, Makedonija i Crna Gora. Tajni kupci obišli su više od 800 autosalona, banaka, benzinskih postaja, maloprodajnih objekata, supermarketa, prodajnih mjesta telekomunikacijskih poduzeća, turističko-ugostiteljskih objekata… u šest zemalja regije. "Mjerili smo pet osnovnih elemenata dobre, odnosno kvalitetne usluge, kao što su pozdrav, utvrđivanje potreba/želja kupaca, poznavanje proizvoda, nuđenje dodatnog proizvoda te zahvala na posjetu, prema akronimu engleske riječi GUEST (gost) za Greet, Understand, Explain, Suggest, Thank", kažu u Heraklei. Hrvatska pritom ni u jednoj kategoriji nije zauzela prvo mjesto – i još se pogoršala.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu