Marketinški stručnjak i psiholog Marc Andrews u svojoj novoj knjizi Hidden Persuasion istražuje niz taktika pomoću kojih oglašivači reklamiraju i prodaju svoje proizvode. "Ljudi smatraju kako svoje odluke i izbore donose svjesno i racionalno, u skladu sa željama, interesima i motivacijom", objašnjava Andrews za Wired. Međutim, kako kaže, većinu naših odluka na dnevnoj bazi donosimo na nesvjesnoj razini, što znači da smo poprilično ranjivi prema pokušajima uvjeravanja koji utječu na našu podsvjest. Oglašivači znaju mnoge načine pomoću kojih manipuliraju našim ponašanjem, a Wired ih je izdvojio nekoliko najučinkovitijih.
Antropomorfizam
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu