Autor: Antonija Bilić ArarNa internetu radi od 2004. Nakon novinarskih i uredničkih poslova na malim, srednjim i velikim portalima prekvalificirala se u specijalisticu za internet marketing, s fokusom na content marketing.
Ako već nije, optimizacija vašeg web sjedišta za tražilice – SEO odnosno search engine optimization, trebala bi biti jednako važan faktor kod njegovog osmišljavanja kao tehničke postavke, dizajn, funkcionalnosti, sadržaj… Odnosno, kod planiranja i izrade svih tih elemenata treba misliti na optimizaciju za tražilice, a pritom se uglavnom misli na Google.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu