Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Raskinut koncesijski ugovor za projekt Porto Maricchio

Autor: Marija Brnić
15. svibanj 2014. u 22:00
Podijeli članak —
Danko Končar i dalje je zainteresiran/A. Magzan/PIXSELL

Zbog kompleksnog rješenja projekt je bio ekonomski neisplativ.

Projekt u uvali Porto Mariccio u Istri s predviđenom marinom s 350 vezova te 3.600 postelja u turističkim objektima konačno bi se mogao pokrenuti s mrtve točke.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Godinama je projekt, kojeg je preuzeo Danko Končar kupnjom vodnjanske tvrtke AB Marina stajao, blokiran ugovorom o koncesiji temeljenom na lokacijskoj dozvoli i tehničkom rješenju idejnog projekta koji po investitoru ne omogućuju ekonomsku isplativost projekta. Stoga je tražio, a Vlada je jučer i odobrila, sporazumni raskid ugovora o koncesiji na pomorskom dobru s Končerevom tvrtkom Kermas Vod Dva. Po riječima ministra pomorstva, prometa i infrastrukture Siniše Hajdaš Dončića, koncesionar je dužan do srpnja uplatiti koncesijsku naknadu za prvih šest mjeseci u iznosu od 745 tisuća kuna.

Projekt u uvali Porto Mariccio u Istri s predviđenom marinom s 350 vezova te 3.600 postelja u turističkim objektima konačno bi se mogao pokrenuti s mrtve točke.

Godinama je projekt, kojeg je preuzeo Danko Končar kupnjom vodnjanske tvrtke AB Marina stajao, blokiran ugovorom o koncesiji temeljenom na lokacijskoj dozvoli i tehničkom rješenju idejnog projekta koji po investitoru ne omogućuju ekonomsku isplativost projekta. Stoga je tražio, a Vlada je jučer i odobrila, sporazumni raskid ugovora o koncesiji na pomorskom dobru s Končerevom tvrtkom Kermas Vod Dva. Po riječima ministra pomorstva, prometa i infrastrukture Siniše Hajdaš Dončića, koncesionar je dužan do srpnja uplatiti koncesijsku naknadu za prvih šest mjeseci u iznosu od 745 tisuća kuna.

"Ovo je za nas pozitivna vijest", kaže odvjetnik Danka Končara Goran Veljović, koji dodaje da je njegov klijent pripremio novi projekt i kandidirat će ga na novi natječaj za koncesiju. U obrazloženju odluke navodi se, inače, da je po odobrenoj lokacijskoj dozvoli za gradnju luke bilo potrebno više od 39 milijuna eur, a "krivac" za toliki trošak, od 113.000 eura po vezu, leži u lukobranu, kojeg bi se po idejnom projektu gradilo na dubini od 11 metara. Novi projekt kojeg je pripremio postojeći koncesionar predviđa gradnju lukobrana na dubini od 6 metara i u dužini od 700 metara, a po vezu novim projektom se predviđa osjetno niža cijena gradnje, od oko 40 tisuća eura po vezu. 

Luka Zadar

Produljena koncesija

Luci Zadar, u većinskom vlasništvu Danijela Robnika i njegovog Taxi Plus Maribora, Vlada je konačno produljila prvenstvenu koncesiju za upravljanje teretnim i putničkim prometom u Luci Gaženici. Zahtjev za produljenje koncesije predan je još 2008., a ove godine ona i istječe. Koncesija Luci Zadar za novih 25 godina, do srpnja 2039. obrazložena je ulaganjima od 216 milijuna kuna. Nakon produljenja naknada za stalni dio povećava se s 0,30 na 2 kune po kvadratu, a promjenjivi dio s 1 na 1,5 posto prihoda.

Autor: Marija Brnić
15. svibanj 2014. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close