Jeste li prošlog vikenda bili na Red Bull Air Race spektaklu u Rovinju?
Ako niste, onda ste sigurno o njemu čitali u novinama ili gledali reportaže na televiziji ili pratili događanja na društvenim mrežama. A zašto? Zato što je Red Bull na najbolji način upotrijebio novu marketinšku valutu – PESO. Svi znamo da su potrošači danas izloženi tisućama marketinških poruka svakoga dana i da je teško istaknuti se. Zato potrošača treba sagledati sa svih strana – ne samo koliko ima godina, gdje živi ili koliko zarađuje, nego i kakve su mu navike, hobiji, interesi. Potrošači na dnevnoj bazi konzumiraju sportska događanja, vijesti, političke teme, trendove, igraju igrice i angažirani su na društvenim mrežama. Potrebno ih je dotaknuti kroz više dodirnih točaka i osvojiti njihova srca kako bi poruka dosegnula svoj cilj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu