Georges Mohammed-Cherif osnovao je vlastitu agenciju Buzzman 2006. godine i tada bio je jedan od prvih koji je čvrsto vjerovao u digitalni zaokret.
Svoje bogato iskustvo Mohammed-Cherif je stekao radeći kao copywriter u najvećim pariškim kreativnim agencijama (BETC, CLM BBDO, Y&R, itd.) i to ruku pod ruku s brendovima kao što su Tipp-Ex, Durex, Renault, Peugeot, Volvo, Apple, RATP, Club Med, Axe, Orangina, Eurostar, MTV Mobile, Microsoft, Kraft. Agencija Buzzman danas je poznata su zbog svojih revolucionarnih, interaktivnih i viralnih kampanja, a o njima će pričati sudionicima Dana komunikacija, festivalu marketinških komunikacija, koji će se odvijati od 15. do 18. svibnja u Rovinju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu