Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Most na Moravi srpskom konzorciju

Autor: Poslovni dnevnik
02. travanj 2014. u 22:00
Podijeli članak —
Most na Koridoru 10 bit će dug 322,5 metara

Umjesto propale Alpine.

Željeznice Srbije bi do kraja tjedna potpisati ugovor s konzoricijom srpskih tvrtki koji će umjesto Alpine nastaviti graditi novi željeznički most preko Velike Morave na Koridoru 10.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Konzorcij čine Goša FOM iz Smederevske Palanke i Mostogradnja iz Beograda i očekuje se da radovi na most, koji je dio modernizacije pruge Gilje-Ćuprija trajati šest mjeseci. Srpski konzorci je na poziv Željeznica Srbije dostavio najpovoljniju ponuda za izgradnju novog mosta, a vrijednost posla je oko 2,5 milijuna eura. Nakon što je dobijena suglasnost Europske investicijske banke (EIB) iz čijeg se kredita financira izgradnja mosta na izbor najpovoljnijeg ponuđača može se potpisati ugovor, kažu u Željeznicama Srbije.Ponudu za izgradnju mosta dostavila je i tvrtka GOŠA-Montaža iz Velike Plane, dok je poziv upućen i italijanskoj kompaniji Italiana Construcioni koja gradi novu prugu Gilje-Ćuprija-Paraćin, ali oni nisu dostavili ponudu.

Željeznice Srbije bi do kraja tjedna potpisati ugovor s konzoricijom srpskih tvrtki koji će umjesto Alpine nastaviti graditi novi željeznički most preko Velike Morave na Koridoru 10.

Konzorcij čine Goša FOM iz Smederevske Palanke i Mostogradnja iz Beograda i očekuje se da radovi na most, koji je dio modernizacije pruge Gilje-Ćuprija trajati šest mjeseci. Srpski konzorci je na poziv Željeznica Srbije dostavio najpovoljniju ponuda za izgradnju novog mosta, a vrijednost posla je oko 2,5 milijuna eura. Nakon što je dobijena suglasnost Europske investicijske banke (EIB) iz čijeg se kredita financira izgradnja mosta na izbor najpovoljnijeg ponuđača može se potpisati ugovor, kažu u Željeznicama Srbije.Ponudu za izgradnju mosta dostavila je i tvrtka GOŠA-Montaža iz Velike Plane, dok je poziv upućen i italijanskoj kompaniji Italiana Construcioni koja gradi novu prugu Gilje-Ćuprija-Paraćin, ali oni nisu dostavili ponudu.

Iako je EIB najpre naložio raspisivanje novog međunarodnog javnog natječaja za izbor najpovoljnije ponude za nastavak radova uvažio je argumente srpskih željeznica i odobrio proceduru po skraćenom postupku. Time su srpske željeznice spriječile velike odštetne zahtjeve koji bi uslijedili zbog kašnjenja u izgradnji mosta od italijanskog konzorcijuma Armatori Feroviari, zaduženog za gradnju nove pruge Gilje-Ćuprija-Paraćin koja će prijeći preko novog mosta.Novi čelični most bit će s dva kolsijeka, dug 322,5 metara i težak 2400 tona. Na gradilište  je dopremljeno 1807 tona čelične konstrukcije, od ukupno 2460 tona kolika je težina konstrukcije za novi most, ali su u makedonskom gradu Bitolju ostali zarobljeni 662 tona teški glavni nosači most koji su plaćeni. Razlog za to je finansijska blokada i stečaj pogona u Bitolju. Željeznice Srbije su pokrenule sudski spor pred makedonskim pravosudnim tijelima i na prvostupanjskoj razini donijeta je odluka u korist srpskih željeznica. 

Autor: Poslovni dnevnik
02. travanj 2014. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close