Hrvatski su potrošači – na osnovu vlastitog iskustva i mišljenja, potvrdili već poznato: Lidl je međunarodni maloprodajni trgovački lanac u Hrvatskoj koji nudi apsolutno najbolju kupovinu po optimalnoj cijeni. Ujedno, Lidl hrvatskim potrošačima nudi svježe pekarske proizvode najboljeg omjera cijene i kvalitete.
Rezultat je ovo najnovijeg istraživanja Best Buy Award Croatia 2014/2015 švicarske kuće ICERTIAS (www.icertias.com) provedenom u siječnju 2014. na uzorku od 1.200 ispitanika opće populacije u Hrvatskoj koristeći, CAWI – DEEPMA metodologiju (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu