Drugi Hrvatski festival hrane i vina održavat će se od 3. do 5. travnja u zagrebačkom Arena centru, no već tri tjedna prije tog termina s prijavljenih više od 300 sudionika potukao je rezultat iz 2012., kada je okupio 240 izlagača.
Bogatim asortimanom autohtonih i tradicionalnih poljoprivredno-prehrambenih proizvoda ponovno će svoja umijeća predstaviti brojna obiteljska gospodarstva i mali poduzetnici. Direktorica Festivala Đurđa Protić ističe kako centralnu poziciju ciljano daju upravo malim proizvođačima, koji teško nalaze put do polica velikih trgovačkih lanaca. Uz izložbeno-prodajni nastup najavljuje i niz edukativnih okruglih stolova na kojima će se raspravljati o mediteranskoj kuhinji, brendiranju hrvatskih vina na globalnom tržištu, pršuta i maslinova ulja, ali i o potencijalima ekološkoga uzgoja te ženskom poduzetništvu u eno-gastro svijetu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu