Interes za životnim osiguranjima i mogućnostima koje nude raste iz godine u godinu, što dokazuje i kontinuirani porast premija takvih osiguranja. Bruto premija životnih osiguranja u Hrvatskoj u 2012. godini iznosila je ukupno 2,46 milijardi kuna, dok je u 2013. ta brojka narasla na 2,54 milijarde. U siječnju 2014. trend je nastavljen pa su police životnih osiguranja koje u Hrvatskoj nudi 16 osiguravatelja, u prvom ovogodišnjem mjesecu iznosile 212,8 milijuna kuna, odnosno 18 milijuna kuna više nego u siječnju 2013.
„Potražnja za životnim osiguranjima velikim je dijelom motivirana padajućim kamatnim stopama na štednju u bankama, čime životna osiguranja kao alternativni i sigurni oblik štednje dobiva na atraktivnosti“, poručio je Boris Galić, predsjednik Uprave Allianz osiguranja na okruglom stolu „Osiguranja“ koji je u srijedu organizirao Poslovni dnevnik u suradnji s Allianzom. Galić je dodao kako će dugoročna sigurnost koju životno osiguranje jamči klijentima s obzirom na neizvjesnosti kretanja na tržištima kapitala imati za posljedicu niže garantirane prinose, a na klijentima će biti odabir žele li samostalno preuzimati rizik ulaganja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.[emo_naivan][emo_euro]
Uključite se u raspravu