Anonimni dostavljač pizza iz SAD-a, koji je tijekom školovanja radio u tri različite pizzerije, odlučio je na internet stranici imgur.com iznijeti odgovore na najčešća pitanja kupaca, odnosno naručitelja pizze, kao i činjenica vezanih uz poslovnu politiku pizzerija.
Nakon nekih od ovih stvari razmislit ćete dvaput prije nego nazovete i naručite pizzu pola sata prije 'fajrunta'.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Koji bezvezni rezon za ostavljanje napojnice. Ako je dostavljač “mogao” otići na nekoliko drugih mjesta i zaraditi više – zašto to nije učinio? Dostava pizze nije humanitarna djelatnost. Naručitelj je isto tako mogao skoknuti do noćne pekare (postoje, naime, i takva mjesta) i platiti manju cijenu nego za dostavljenu pizzu.
Dostavljači moraju sami procijeniti gdje im nije isplativo raditi dostave i lijepo odbiti uslugu tim lokacijama.
Uključite se u raspravu