Sjetite se nekog kolege ili kolegice s posla. Dođe na posao u 9, pije kavu do 10, prelista novine, odgovori na par mailova, prevrne par papira, ide na ručak u 12, vraća se u 13-14, pije kavu, prevrne još par papira, eventualno se pojavi na nekom internom sastanku, odlazi s posla u 17.00. Je li ta osoba zadovoljna na poslu? Mogla bi biti. Je li produktivna? Ne.
Primjer gore je naravno ekstrem ali postavlja pitanje tko je u stvari zadovoljan zaposlenik i je li to dovoljno da bude produktivan na poslu. Cilj svake organizacije je rasti i ostvarivati poslovne rezultate i posljednjih godine sve više raste svijest da je važno imati motivirane zaposlenika kako bi se to ostvarilo. No ljudska motivacija je puno složenija od samog koncepta zadovoljstva što čini posao menadžera i odjela ljudskih resursa izazovnim.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu