Dok se hrvatski startupi trude proširiti na američko tržište jedan američki startup ovih se dana pokušava proširiti na hrvatsko tržište. Tvrtka WebSpectator, koja je 2011. godine osnovana u Kaliforniji, razvila je novi sustav mjerenja online oglašavanja koji oglase na webu mjeri na isti način kao i onaj na televiziji. Jan Jilek, predstavnik WebSpectatora za srednju i istočnu Europu kaže da je njihov novi sustav mjerenja oglasa akreditirao Media Rating Council (MRC). Riječ je o američkom industrijskom udruženju koje propisuje standarde u oglašavanju koji zatim de facto postaju svjetski standardi u toj industriji.
"Od početka 2014. Interactive Advertising Bureau IAB se zalaže da se naplaćuju samo oglasi koji su u kontaktu s korisnikom barem jednu sekundu", kaže Jilek koji je posljednje četiri i pol godine ujedno i predsjednik IAB-a za Hrvatsku.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu