Jeste li se ikada zapitali koje su to karakteristike uspješnih prodavača? Iako će neki reći da se s tom vještinom rađa, prodajne vještine mogu se naučiti i usavršiti. Upravo će ovaj seminar malim poduzetnicima omogućiti da razviju svoje prodajne vještine ili usavrše već postojeće.
Stalno slušamo o izazovima koje nose zahtjevni tržišni uvjeti i sve zahtijevniji potrošači, no mnogi nisu sigurni kako se s njima uspješno nositi. Dobar proizvod ili usluga ne znači ništa, ako ih se ne zna dobro prezentirati. Stoga je potrebno znati kako se dobro verbalno izraziti te prezentirati konkurentnu prednost. Važno je i bolje se uputiti u ono što kupci žele i kako najbolje postići da to i dobiju. Uz mnoge vještine, dobar prodavač mora znati aktivirati i psihološke okidače u prodajnoj komunikaciji te naučiti kako uspješno komunicirati s onima s kojima je to četo teško.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu