Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Ovaj američki startup pokušava se probiti na hrvatsko tržište

Autor: Bernard Ivezić
27. siječanj 2014. u 14:01
Podijeli članak —
Screenshot: www.webspectator.com

Tvrtka WebSpectator, koja je 2011. godine osnovana u Kaliforniji, razvila je novi sustav mjerenja online oglašavanja koji oglase na webu mjeri na isti način kao i onaj na televiziji.

Dok se hrvatski startupi trude proširiti na američko tržište jedan američki startup ovih se dana pokušava proširiti na hrvatsko tržište. Tvrtka WebSpectator, koja je 2011. godine osnovana u Kaliforniji, razvila je novi sustav mjerenja online oglašavanja koji oglase na webu mjeri na isti način kao i onaj na televiziji.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Jan Jilek, predstavnik WebSpectatora za Srednju i istočnu Europu kaže da je njihov novi sustav mjerenja oglasa akreditirao Media Rating Council-a (MRC).

Dok se hrvatski startupi trude proširiti na američko tržište jedan američki startup ovih se dana pokušava proširiti na hrvatsko tržište. Tvrtka WebSpectator, koja je 2011. godine osnovana u Kaliforniji, razvila je novi sustav mjerenja online oglašavanja koji oglase na webu mjeri na isti način kao i onaj na televiziji.

Jan Jilek, predstavnik WebSpectatora za Srednju i istočnu Europu kaže da je njihov novi sustav mjerenja oglasa akreditirao Media Rating Council-a (MRC).

"Od početka 2014. IAB se zalaze da se naplaćuju samo oglasi koji su u kontaktu s korisnikom barem jednu sekundu", kaže Jilek koji ujedno predsjednik udruženja IAB Hrvatska.

Dodaje da je rezultat povećanje prihoda za online medije. Pojašnjava da ako je korisnik aktivan na stranici, uz neku oglasnu poziciju, duže od 20 sekundi na istoj poziciji, i to bez reloadanja cijele stranice, prikaže se novi oglas i time generira novi prihod za medij.

"Webspectatori je postavi vlastiti standard, koji je sada i službeno industrijski priznat, po imenu Guaranteed Time Slot (GTS) što u biti znači da naplaćuju oglase koji su 20 sekundi u kontaktu s korisnikom i time 'garantiraju' kontakt s korisnikom, a time i rezultate kampanja, kao što TV garantira 15 sekundni ili 30 sekundni kontakt s korisnicima", kaže Jilek.
Dodaje da je upravo ta nova metrike snažan adut u ubrzavanju pretakanja oglasnih budžeta s televizije na online. 

Autor: Bernard Ivezić
27. siječanj 2014. u 14:01
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close