Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Inovatorice iz Hrvatske predstavile ‘pametnog medvjedića’ na CES-u

Autor: Poslovni.hr
18. siječanj 2014. u 14:50
Podijeli članak —
Josipa i Ana / Press foto

Josipa i Ana (obje 24-godišnjakinje) predstavile su svoj projekt na nedavno završenom tehnološkom sajmu CES 2014 u Las Vegasu.

Teddy The Guardian izgleda poput običnog plišanog medvjeda, ali u sebi ima čipove i senzore koji prate zdravstveno stanje djeteta. O projektu zagrebačkih studentica Josipe Majić i Ane Burice imali ste već prilike čitati u Poslovnom dnevniku, a sada sve više privlači i pozornost svjetskih medija.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Naime, Josipa i Ana (obje 24-godišnjakinje) predstavile su svoj projekt na nedavno završenom tehnološkom sajmu CES 2014 u Las Vegasu, a novinar popularnog američkog tehnološkog portala CNET Tim Stevens napisao je opsežnu priču o njima i njihovom 'medvjediću'.

Teddy The Guardian izgleda poput običnog plišanog medvjeda, ali u sebi ima čipove i senzore koji prate zdravstveno stanje djeteta. O projektu zagrebačkih studentica Josipe Majić i Ane Burice imali ste već prilike čitati u Poslovnom dnevniku, a sada sve više privlači i pozornost svjetskih medija.

Naime, Josipa i Ana (obje 24-godišnjakinje) predstavile su svoj projekt na nedavno završenom tehnološkom sajmu CES 2014 u Las Vegasu, a novinar popularnog američkog tehnološkog portala CNET Tim Stevens napisao je opsežnu priču o njima i njihovom 'medvjediću'.

"Teddy the Guardian možda je nježan, ali riječ je bez sumnje o komadu hardvera, igrački koja može čitati vaše vitalne znakove kroz 'pametnu' šapu. U bolnici u kojoj se nalaze Teddyji djeca neće nikad morati vidjeti toplomjer ili tlakomjer. Trebaju samo primiti Teddyja…", opisuje Stevens inovaciju mladih Hrvatica.

U tekstu piše i kako Majić i Burica razmišljaju o modelu naprednijeg medvjedića koji bi bio namijenjen potrošačkom segmentu korisnika, a ne samo bolnicama, te bi imao više interaktivnih mogućnosti. Ciljano tržište za 'pametnijeg' medvjeda bila bi upravo Amerika, a očekuje se da bi koštao 69 dolara.

Djevojke su inače dobile priliku nastupiti na CES-u zahvaljujući uspješnom nastupu na natjecanju Venture Out Challenge, koje su u Moldaviji organizirali Svjetska banka i CRDF Global. 

Pročitajte cijelu reportažu CNET-a!

Autor: Poslovni.hr
18. siječanj 2014. u 14:50
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close