Časopis AdWeek 2013. godinu proglasio je godinom velike emancijpacije u rodnom načinu oglašavanja – ovaj specijalizirani časopis za oglašavanje uočio je velike pomake od stereotipnih obrazaca u reklamama "uzmi naš proizvod i bit ćeš sretnija/uspješnija/bolja majka…"
Od velikog broja odličnih reklama odabrali su njih sedam, a čitatelji su mogli glasovati za onu koju smatraju najboljom. Među ponuđenima se nalazio, naravno, i Dove, koji još od 2004. godine ima politiku reklamiranja proizvoda koji slave pravu žensku ljepotu. S kampanjom "Puno si ljepša nego što ti sama misliš" Dove se našao na petom mjestu. Iznenađujuće, na prvom mjestu je kampanja ženske visoke katoličke škole Mercy Academy u Kentuckyju u SAD-u koja je plakatima poručivala: "Život nije bajka. Pripremi se za stvarni život", i "Nemoj samo čekati princa na bijelom konju. Nauči sama rješavati probleme".
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu