Nativno ili prirodno oglašavanje pojam je koji označava novi trend oglasa koji se poput kameleona uklapaju u urednički odnosno novinarski sadržaj.
Korisnicima internetskih stranica baneri su postali dosadni i iritantni, premda u Hrvatskoj upravo oni prevladavaju kao modeli oglašavanja, a jednolične PR objave u novinama čita sve manje ljudi. Dobra strana prirodnog prilagođavanja oglasa novinskim tekstovima je prilagođavanju priča o brendovima čitateljskoj publici novina ili portala, ali pitanje je da li mediji pod pritiskom oglašivača znaju povuči granicu prikrivenog oglašavanja. Prema pisanju AdWeeka time se pozabavila i The Federal Trade Commission (FTC) Savezna trgovačka komora koja je oglašivačima i izdavačima u Sjedinjenim Američkim Državama dala tri smjernice. Prva je da izdavači trebaju jasno istaknuti da je neki sadržaj napisan baš po narudžbi oglašivača ili ga je oglašivač sam sastavljao, zatim su postavili pitanje trebaju li nativni oglasi imati isti "jezik" kao novinarski sadržaji, i kao treće kako grafički označavati takve sadržaje? No, zanima li čitatelje uopće da li je tekst zapravo plaćeni oglas?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu