Sabor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) jučer je jednoglasno usvojio Program rada HTZ-a za 2014. koji se, osim po znatno većem proračunu od 346,5 milijuna kuna, od dosadašnjih razlikuje i po predviđenim aktivnostima koje slijede smjernice iz turističke strategije s naglaskom na diferenciranje turističkih proizvoda i ciljano usmjeravanje promocije na nekoliko strateških tržišta. Direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić naglasila je da su pri kreiranju Programa koristili i prva izvješća iz izrade Strateškog marketing plana hrvatskog turizma, koji se dovršava, te da su ciljevi da se do 2020. ukupna turistička potrošnja udvostruči, na oko 14 milijardi eura, a broj noćenja poveća za više od 10 milijuna, na oko 86 milijuna.
To se uz ostalo može ostvariti ako se u pred i posezoni od 2014. do 2020. broj turista poveća za oko milijun, pa će se već od iduće godine znatno veća pažnja posvećivati programima i promociji pred i posezone, za što će otići i najveći dio ili 70 posto od ukupnih 91 milijun kuna proračuna za udruženo oglašavanje javnog i privatnog turističkog sektora u 2014. Program rada za 2014. predviđa i promjenu, odnosno izgradnju nove brending strategije hrvatskog turizma, unapređenje odnosa s javnošću putem provedbe integrirane PR strategije, daljnje unapređenje online komunikacije putem niza inovacija, a Matešić kaže i kako se sprema natječaj za novi vizualni identitet, logo i slogan hrvatskog turizma jer je postojeći (“Mediteran kakav je nekad bio”) u tržišnim istraživanjima dobio prosječne ocjene.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu