Got milk? jedna od najdugovječnijih i najefikasnijih reklamnih kampanji u Sjedinjenim Američkim Državama prvi put se pojavila 24. studenoga 1993. Naručila ju je organizacija California Milk Processor Board (CMBP) a osmislila agencija za oglašavanje Goodby, Silverstein & Partners.
Tih godina najveći proizvođači mlijeka u Kaliforniji htjeli su zaustaviti pad prodaje kravljeg mlijeka i odlučili se za snažnu marketinšku kampanju. Tri centa od svakog galona mlijeka kojeg proizvedu izdvojili su za California Milk Processor Board (Odbor kalifornijskih proizvođača mlijeka) čiji je cilj promovirati konzumiranje mlijeka. Na taj način prikupili su 23 milijuna američkih dolara, a takvim tolikim reklamnim budžetom mogli su parirati budžetima automobilske, financijske i farmaceutske industrije te proizvođača piva. Kada je izvršni direktor Odbora za mlijeko Jeff Manning počeo razmišljati o kampanji koji treba pokrenuti, javnost je iz prijašnje kampanje vlade SAD-a pod sloganom "Mlijeko je dobro za tijelo" znala bitne činjenice o mlijeku: tako je 90 posto Amerikanaca znalo da da mlijeko sadrži kalcij, a polovica da kalcij prevenira osteoporozu. Problem je bio što unatoč tomu nisu kupovali više mlijeka nego prije kampanje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.I još da se objasni izraz Got __?
Uključite se u raspravu