Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Gost predavač Dietmar Dahmen

Autor: Poslovni dnevnik
03. prosinac 2013. u 22:00
Podijeli članak —
Dietmar Dahmen

Gost predavač polaznicima radionice demonstrirati će primjenu najnovijih digitalnih trendova te prikazati prednosti upotrebe najmodernijih tehnoloških otkrića.

U organizaciji HURA-e u utorak, 10. prosinca održat će se nova radionica HOWtoWOW akademije na temu Navigiranje brandovima u digitalnom tsunamiju.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Gost predavač, Dietmar Dahmen polaznicima radionice demonstrirati će primjenu najnovijih digitalnih trendova te prikazati prednosti upotrebe najmodernijih tehnoloških otkrića. Polaznicima će se predstaviti i najnoviji online, mobile i social media trendovi te primjeri aktualnih kampanja globalnih brandova. Dietmar Dahmen ima 20 godina iskustva u advertisingu, a radio je u Hamburgu, Los Angelesu, New Yorku i Beču kao strateški planer, copywriter, kreativni direktor i glavni kreativni direktor. Svjetski je priznati predavač na temama o brandingu, multimediji, marketingu u filmu, generaciji ideja, konceptima, izgradnji kampanja i kreativnom razmišljanju.

U organizaciji HURA-e u utorak, 10. prosinca održat će se nova radionica HOWtoWOW akademije na temu Navigiranje brandovima u digitalnom tsunamiju.

Gost predavač, Dietmar Dahmen polaznicima radionice demonstrirati će primjenu najnovijih digitalnih trendova te prikazati prednosti upotrebe najmodernijih tehnoloških otkrića. Polaznicima će se predstaviti i najnoviji online, mobile i social media trendovi te primjeri aktualnih kampanja globalnih brandova. Dietmar Dahmen ima 20 godina iskustva u advertisingu, a radio je u Hamburgu, Los Angelesu, New Yorku i Beču kao strateški planer, copywriter, kreativni direktor i glavni kreativni direktor. Svjetski je priznati predavač na temama o brandingu, multimediji, marketingu u filmu, generaciji ideja, konceptima, izgradnji kampanja i kreativnom razmišljanju.

Autor: Poslovni dnevnik
03. prosinac 2013. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close