Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Internet kupovina sve popularnija otkada je Hrvatska u EU

Autor: Objava za medije
25. studeni 2013. u 12:04
Podijeli članak —
Press foto

Kupovina preko interneta rastuća je grana trgovine i sve je popularnija u Hrvatskoj, posebno nakon ulaska u Europsku Uniju.

MasterCard, u suradnji s GfK centrom za istraživanje tržišta, proveo je u listopadu 2013. godine MasterIndex istraživanje o stavovima i ponašanju potrošača u Hrvatskoj s naglaskom na kupovinu preko interneta i korištenje kartica.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Kupovina preko interneta rastuća je grana trgovine i sve je popularnija u Hrvatskoj, posebno nakon ulaska u Europsku Uniju. Naime, rezultati MasterIndex istraživanja pokazali su kako 37% korisnika kartica planira češće kupovati preko interneta otkada je Hrvatska u EU. Razlozi koje navode su to što nema carina, proizvodi mogu biti dostavljeni u Hrvatsku, a neki smatraju da će sada ovakav tip kupovine biti sigurniji nego ranije. Nadalje, nevezano uz EU, većina ispitanika potvrdila je kako povremeno kupuje preko interneta. Najveća je potražnja za odjećom i obućom, elektroničkim dobrima, knjigama, glazbom, kao i za avionskim kartama i kulturnim uslugama.

MasterCard, u suradnji s GfK centrom za istraživanje tržišta, proveo je u listopadu 2013. godine MasterIndex istraživanje o stavovima i ponašanju potrošača u Hrvatskoj s naglaskom na kupovinu preko interneta i korištenje kartica.

Kupovina preko interneta rastuća je grana trgovine i sve je popularnija u Hrvatskoj, posebno nakon ulaska u Europsku Uniju. Naime, rezultati MasterIndex istraživanja pokazali su kako 37% korisnika kartica planira češće kupovati preko interneta otkada je Hrvatska u EU. Razlozi koje navode su to što nema carina, proizvodi mogu biti dostavljeni u Hrvatsku, a neki smatraju da će sada ovakav tip kupovine biti sigurniji nego ranije. Nadalje, nevezano uz EU, većina ispitanika potvrdila je kako povremeno kupuje preko interneta. Najveća je potražnja za odjećom i obućom, elektroničkim dobrima, knjigama, glazbom, kao i za avionskim kartama i kulturnim uslugama.

Kod internet kupaca, PayPal i kreditne kartice najpopularniji su načini plaćanja. Popularnost internet bankarstva je stabilna, korištenje kreditnih kartica raste sukladno dobi i primanjima, dok su debitne kartice, ali i internet bankarstvo, popularniji među mlađom populacijom (do 29 godina). 48% ispitanika voljelo bi imati mogućnost plaćanja debitnim karticama za internet kupovinu.

Kada je riječ o internet trgovinama, najveću popularnost imaju stranice za grupnu kupovinu gdje se obavlja gotovo polovina internetskih kupovina. Iako postoje brojne prednosti internet kupovine koje ispitanici navode, kao npr. bolje cijene i popusti, nenaplata dostave, šira ponuda, jednostavnija procedura plaćanja, dostupnost 24 sata itd., barijere za takvu vrstu kupovine još uvijek su prisutne. Ispitanici i dalje navode „strah da internet kupovina nije dovoljno sigurna“ kao glavnu prepreku, a također navode i da žele uživo vidjeti što kupuju, nisu nikada probali, sve imaju dostupno u fizičkim trgovinama, ali i da ne posjeduju odgovarajuću karticu odnosno nemaju adekvatan način plaćanja.

Radi dodatne sigurnosti podataka korisnika prilikom obavljanja plaćanja putem interneta, MasterCard je razvio uslugu MasterCard® SecureCode koja uključuje jedinstveni osobni kod koji daje dodatnu sigurnost protiv neovlaštenog korištenja kartice pri kupnji kod internet trgovaca koji sudjeluju u tom programu.

Autor: Objava za medije
25. studeni 2013. u 12:04
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close