MasterCard, u suradnji s GfK centrom za istraživanje tržišta, proveo je u listopadu 2013. godine MasterIndex istraživanje o stavovima i ponašanju potrošača u Hrvatskoj s naglaskom na kupovinu preko interneta i korištenje kartica.
Kupovina preko interneta rastuća je grana trgovine i sve je popularnija u Hrvatskoj, posebno nakon ulaska u Europsku Uniju. Naime, rezultati MasterIndex istraživanja pokazali su kako 37% korisnika kartica planira češće kupovati preko interneta otkada je Hrvatska u EU. Razlozi koje navode su to što nema carina, proizvodi mogu biti dostavljeni u Hrvatsku, a neki smatraju da će sada ovakav tip kupovine biti sigurniji nego ranije. Nadalje, nevezano uz EU, većina ispitanika potvrdila je kako povremeno kupuje preko interneta. Najveća je potražnja za odjećom i obućom, elektroničkim dobrima, knjigama, glazbom, kao i za avionskim kartama i kulturnim uslugama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu