Građevinsko poduzeće Krk gradit će ilirskobistričku obilaznicu u Sloveniji, što je u toj zemlji pokrenulo pitanje prevelike otvorenosti prema inozemnim kompanijama.
U slovenskoj Komori građevine i građevinskih poduzeća upozorili su da je Slovenija otvorenija prema inozemnim građevinarima negoli su njihova domicilna tržišta otvorena slovenskim tvrtkama. Obilaznica je jedan od prvih većih javnih projekata u Sloveniji nakon ulaska Hrvatske u EU čime je olakšano poslovanje hrvatskih tvrtki u Sloveniji. Tu su činjenicu počele sve uspješnije koristiti. GP Krk je i partner u kozorciju koji će obnavljati primorsku autocestu te će sudjelovati i u gradnji spremišta za odlaganje mulja u Luci Koper, a javlja se i na druge natječaje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.ULAZAK INOZEMNE GRAĐEVINSKE RADNE SNAGE , prethodio je ovom probleme….
Ovaj članak, opisuje posljedicu i zaključak , građevinske politike Slovenije, koja je dugi niz godina živjela od inozemne radne snage….
Mnogi vicevi , pa i ozbiljne analize ukazivale su , da Slovenija nema
dovoljno vlastitih kapaciteta, da kao prva članica buduće eurozone, još prije
20 godina, kada su joj dodjeljivani unosni građevinski poslovi , ne osjeti
posljedice sve veće dominacije , najprije niskokvalificirane, zatim polukvalificirane radne snage u raznim djelatnostima, a posebno u građevini.
Nakon 20 godina, očito je da su se profilirali krugovi obrazovnih
kadrova na rukovodećim položajima Slovenskih struktura, koji su omogućili
brže ugovaranje i suradnju , regija oko Slovenije….
Ovima nema pomoci
Najprije su 20 godina zivjeli u zabludi kako je dobro dati banke u ruke politicara, sada ce 20 godina zivjeti u zabludi kao je konkurancija losa za Slovensku ekonomiju.
ima li ovaj članak ikakve argumentacije za tvrdnje koje se izlažu, ili je riječ o posve neodgovornom i neprofesionalnom piskaranju?
na osnovi čega se tvrdi da je hrvatsko tržište zatvorenije od slovenskog u situaciji gdje sve najveće javne projekte dobivaju strane tvrtke – zg aerodrom, luka ploče, rekonstrukcija željezničke pruge?
doista ne vrijedi trošiti riječi na daljnje komentiranje ovakvih članaka.
Uključite se u raspravu