Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

‘Hrvatska se pljačka preko PR agencija i dijela medija’

Autor: Agencija VLM
22. listopad 2013. u 16:36
Podijeli članak —
Photo: Patrik Macek/PIXSELL

Damir Kajin naglasio je kako se samo na reprezentacije, promidžbu, rad na terenu, intelektualne i računalne usluge u Istarskoj županiji troši oko 15 milijuna kuna.

Nezavisni saborski zastupnik Damir Kajin izjavio je danas kako i Istra ima svoj HAC i HGK, naglasivši kako se samo na reprezentacije, promidžbu, rad na terenu, intelektualne i računalne usluge u Istarskoj županiji troši oko 15 milijuna kuna. Uvjeren je kako se Hrvatska pljačka preko PR agencija i dijela medija, a na primjeru Istre kaže da se za medije i PR agencije godišnje troši između 7 i 10 milijuna kuna, a tijekom izbora i do 15 milijuna kuna.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Kajina brine i rastući broj nezaposlenih. – U Hrvatskoj, ali i Istri nikada nije bilo teže. Usred sezone imali smo 579 nezaposlenih više nego u istom razdoblju lani, a poražavajuće je da u veljači možemo očekivati najmanje 13 tisuća nezaposlenih kada ćemo biti gotovo u republičkom prosjeku – zaključio je Kajin.

Nezavisni saborski zastupnik Damir Kajin izjavio je danas kako i Istra ima svoj HAC i HGK, naglasivši kako se samo na reprezentacije, promidžbu, rad na terenu, intelektualne i računalne usluge u Istarskoj županiji troši oko 15 milijuna kuna. Uvjeren je kako se Hrvatska pljačka preko PR agencija i dijela medija, a na primjeru Istre kaže da se za medije i PR agencije godišnje troši između 7 i 10 milijuna kuna, a tijekom izbora i do 15 milijuna kuna.

Kajina brine i rastući broj nezaposlenih. – U Hrvatskoj, ali i Istri nikada nije bilo teže. Usred sezone imali smo 579 nezaposlenih više nego u istom razdoblju lani, a poražavajuće je da u veljači možemo očekivati najmanje 13 tisuća nezaposlenih kada ćemo biti gotovo u republičkom prosjeku – zaključio je Kajin.

Autor: Agencija VLM
22. listopad 2013. u 16:36
Podijeli članak —
Komentari (4)
Pogledajte sve

Licemjerni smrad, svakom docira, a za kavu u životu nije zaradio!

Zašto smo svi to već znali odavno….? Zato, jer smo odavno plaćali
usluge “boljim ” povlaštenim strukturama/ marketinškim agencijama / na njihove račune na off shore firme u inozemstvo . Nakon tih početničkih koraka..slijedeće .oni su prve hrabre korake napravili na domaćem tržištu pojavom interneta u svakodnevnoj primjeni….
Nikad neću zaboraviti snimanje reklame za proizvod, koja nikad nije dovršena,
a ekipa , koja se predstavila u tu svrhu, misteriozno je nestala kao takva.,
nakon uplate avansa….gdje onda ne bi znali varati, ovi koje nikad ne vidiš,
a sve ti pošalju gotovo…..

Zar je to tek sada postalo jasno ?

I preko tvoj povlaštene mirovine [emo_zloban]

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close