Agencija Ketchum po treći je put provela veliko istraživanje Food 2020 o globalnim navikama u kupovanju hrane. Istraživanje je provedeno u šest zemalja – Sjedinjenim Američkim Državama, Velikoj Britaniji, Kini, Italiji, Njemačkoj i Argentini.
62posto
prosvjetitelja su žene, a većina ima obitelj
Istraživanje je provedeno među 1.800 ispitanika, među njih 300 na svakom tržištu, tijekom veljače i ožujka 2013. godine. O hrani se u svim društvima razgovara dvosmjerno: s jedne strane informacije idu odozgo prema dolje kada stručnjaci za hranu, državna tijela i kompanije koje hranu proizvode govore o hrani, a s druge strane informacije prema tim instuticijama šalju kupci i "utjecajni kupci". Utjecajni kupci, poput lovaca i sakupljača, traže sve dostupne informacije i tada ih "filtriraju" kroz vlastita mjerila vjerodostojnosti, uvjerljivosti i osobnih vrijednosti te stvaraju sudove o hrani – o tome kako ona treba biti uzgojena, parikarna i prodana.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu