Hrvatska je po korištenju i dostupnosti interneta blizu europskog prosjeka, 64 naspram 73 posto, ali ipak njeni građani još uvijek rijetko kupuju putem interneta, što će se prema procjenama analitičara promijeniti nakon krize u tzv. postrecesijskom vremenu kada bi moglo doći do porasta online kupnje posebno robe široke potrošnje, financijskih i turističkih usluga.
Uz takav zaključak na današnjem okruglom stolu magazina Banka o e-trgovini čulo se i da u Hrvatskoj sve više pojedinaca pretražuju online ponudu različitih proizvoda i usluga, ali tek 23 posto potrošača i kupuje preko interneta, dok to u EU čini njih 45 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu