U posljednjih nekoliko godina poslovno okruženje postalo je sve žešće. Opstanak na tržištu, pogotovo krizom zahvaćenom kao što je hrvatsko, postalo je izrazito izazovno. No da bi opstali, poduzetnici bi morali više ulagati u edukaciju i obrazovanje kako bi u budućnosti postali sve efikasniji.
Velike tvrtke, naravno, imaju više novca za obrazovanje svojih zaposlenika i to čine češće nego mali i srednji poduzetnici, no to se polako mijenja."Poznato je kako većina poduzeća, pojavom krize, prvo "reže" budžet za edukaciju, no nakon nekog vremena shvate da je edukacija neophodna kako bi preživjeli krizu i u na kraju izašli iz nje.Danas možemo reći kako mala i srednja poduzeća sve više izdvajaju sredstva za edukaciju svojih zaposlenika jer je to investicija koja tvrtki pruža dugotrajniju kvalitetu", kaže Lana Mažuranić, izvršna direktorica Poslovne akademije Zagrebačke škole ekonomije i managementa.Prema istraživanju portala EduCentar i MojPosao, u kojem je sudjelovalo više od 300 posloprimaca, 50 poslodavaca i 35 edukativnih ustanova, 65 posto zaposlenih pohađalo je neki program dodatne edukacije. Nešto više od trećine ispitanih poslodavaca smatra da je dodatna edukacija izraziro pomogla njihovim zaposlenicima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu