Kinesko tržište već je dugo iznimno zanimljivo zapadnim kompanijama, a ne postoji razlog da se na njemu ne okušaju i hrvatske kompanije, koje ipak imaju mnogo za ponuditi kineskim kupcima.
Jedan je to od zaključaka seminara "Jeste li spremni za Kinu", održanog u srijedu u Hrvatskoj gospodarskoj komori. "Kineske potrošačke navike sve se više vesterniziraju, a to možemo i moramo iskoristiti", kazao je Miroslav Karamarković, pomoćnik direktora Sektora za međunarodne odnose HGK. Trenutačni hrvatski izvoz u Kinu od 50 milijuna eura čini se kao statistička pogreška kada se stavi u odnos prema uvozu iz najmnogoljudnije zemlje, koji je prešao milijardu eura. Svi vjeruju da Hrvatska može ponuditi Kini više nego što je ponudila dosad.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.“Menađeri” Badela , prestanite srati !
Ostvarite barem jednu kunu dobiti , bilo gdje !
Uključite se u raspravu