Mali i srednji poduzetnici susreću se s nizom problema kada svoju robu pokušavaju prodati na inozemno tržište.
Za razliku od velikih poslovnih sustava, manja poduzeća rijetko imaju vlastite logističke sektore te se moraju oslanjati na vanjske partnere. Hrvatski poduzetnici najviše su zainteresirani za izvoz u zemlje regije, te velika tržišta zemalja Europske unije, prije svih Njemačka i Italija. No, što ako je pojavi kupac iz prekoocenskog tržišta, primjerice Sjedinjenih Američkih Država? Tada se stvari podosta kompliciraju jer se roba za naručitelja u SAD-u ne može natovariti na kamion i tamo dopremiti za nekoliko sati ili dana. To zahtjeva puno složeniju i skuplju logističku mašineriju. No, ako ipak u tome pronađe svoju računicu, na raspolaganju mu stoji niz tvrtki.Tu su prije svega globalne kurirske službe, npr. DHL, FedEx, UPS,te više desetaka specijaliziranih logističkih tvrtki. Uslugu prekooceanskog transporta može pružiti i gotovo svaka kurirska služba koja djeluje u Hrvatskoj, bilo samostalno, ili preko svojih partnera.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu