Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Prvog rujna ističe rok za prijave na Balcannes

Autor: Poslovni dnevnik
25. kolovoz 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Screenshot

Rok za predaju radova za natječaj BalCannes otvoren je do 1. rujna, podsjeća Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA).

Rok za predaju radova za natječaj BalCannes otvoren je do 1. rujna, podsjeća Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA).  Agencijske projekte u obliku trominutnih videosažetaka možete prijaviti online putem stranica www.balcannes.com. “BalCannes nije natjecanje, nema pobjeda niti osvajanja nagrada, ali ima privilegiju da se na najvećem godišnjem događaju komunikacijske struke agencije predstave i pokažu što rade, kako rade i zašto bi klijent trebao odabrati upravo njih kao svog partnera u komunikacijskim aktivnostima”, piše HURA. Svi prijavljeni radovi bit će prikazani u sklopu BalCannes screening programa na Weekend Media Festivalu koji će se održati od 19. do 22. rujna, te na BalCannes portalu koji je, kao baza najboljih agencija regije i njihov svojevrstan imenik kojem klijenti pristupaju, aktivan cijele godine. Iako projekt nije natjecateljskog karaktera, dvadeset i pet najzanimljivijih projekata, predstavnici agencija moći će dodatno predstaviti sudionicima putem 5-minutne prezentacije u glavnoj festivalskoj dvorani Weekend, u udarnom terminu festivala.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Rok za predaju radova za natječaj BalCannes otvoren je do 1. rujna, podsjeća Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA).  Agencijske projekte u obliku trominutnih videosažetaka možete prijaviti online putem stranica www.balcannes.com. “BalCannes nije natjecanje, nema pobjeda niti osvajanja nagrada, ali ima privilegiju da se na najvećem godišnjem događaju komunikacijske struke agencije predstave i pokažu što rade, kako rade i zašto bi klijent trebao odabrati upravo njih kao svog partnera u komunikacijskim aktivnostima”, piše HURA. Svi prijavljeni radovi bit će prikazani u sklopu BalCannes screening programa na Weekend Media Festivalu koji će se održati od 19. do 22. rujna, te na BalCannes portalu koji je, kao baza najboljih agencija regije i njihov svojevrstan imenik kojem klijenti pristupaju, aktivan cijele godine. Iako projekt nije natjecateljskog karaktera, dvadeset i pet najzanimljivijih projekata, predstavnici agencija moći će dodatno predstaviti sudionicima putem 5-minutne prezentacije u glavnoj festivalskoj dvorani Weekend, u udarnom terminu festivala.

Autor: Poslovni dnevnik
25. kolovoz 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close