Brendovi se žele reklame koje izgledaju i intonirane su kao "pravi" urednički sadržaj.
I izdavači su zbog oglašivačkog prihoda spremni na taj ustupak, piše Adweek. Međutim, kako se "prodati" a da prema čitateljima to ne ispadne neukusno? Čini se da je pravi put osnovati posebne odjele koji će se baviti produkcijom sadržaja koji je vezan za oglašivača, ali je po načinu interpretacije prilagođen čitateljima. Satirički magazin Onion i njegova internetska stranica ima odjel Onion Labs koji se bavi produkcijom parodija na brendove na način koji se sviđa čitateljima Oniona. Naime, uređivačka politika Oniona, osnovanog 1988. godine, od početka je bila usmjeriti se na čitatelje između 18 i 44 godine strarosti koji imaju trpki smisao za humor, pa oglašivači žele da i njihovi sponzorirani tekstovi odnosno video prilozi budu tako intronirani.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu