Autor teksta je Jurica Dujmović, marketinški konzultant i urednik portala za poduzetnike Brand manager. Portal je namijenjen malim i srednjim poduzetnicima i svakodnevno čitateljima nudi besplatne poslovne, knjigovodstvene i marketinške savjete.
Trudili ste se i radili naporno i konačno imate proizvod ili uslugu za koju ste sigurni da ju možete ponuditi na tržištu. Znate da je ono što nudite vrijedno, kvalitetno i korisno. Također, znate koliko ste novca i vremena potrošili tijekom proizvodnog procesa. Ipak, kupci se žale da ste preskupi ili još gore, imate izvrsne prodajne rezultate, ali niti to nije dovoljno da pokrije vaše tekuće troškove! Očito je da imate problema s formiranjem cijene. Ipak, bez brige – u nastavku iznosimo pet glavnih pravila ispravnog formiranja cijene:
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.[emo_palacg]
Uključite se u raspravu