Novi strateški marketinški plan hrvatskog turizma do 2020. godine bit će napravljen na temelju devet planskih elemenata. Prvi od njih je strateška analiza naših emitivnih tržišta, ali i onih koja nikada nisu bili u Hrvatskoj, što dosad nije bilo napravljeno.
Krovni operativni marketinški plan sadrži tri plana, za proizvode, za klastere i za ciljna tržišta, otkrio je ministar turizma Darko Lorencin na današnjoj trećoj poslovnoj konferenciji Croatia Business Open koja se održava u Umagu na temu “Istra budućnosti”. Na skupu koji su otvorili predsjednik Republike Ivo Josipović i premijer Zoran Milanović, ministar turizma predstavio je Strategiju razvoja hrvatskog turizma do 2020. s naglaskom na Istru.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu