Kako bi se stalo na kraj obmanjujućim informacijama, svi kozmetički proizvodi odsada moraju u potpunosti biti usklađeni s Uredbom o kozmetičkim proizvodima koju je donijela Europska unija, a primjenjuje se od prošlog tjedna, Uredbom se uvode nova pravila o informacijama koje se nalaze na pakiranjima kozmetičkih proizvoda te se osiguravaju snažnije sigurnosne norme i omogućuje bolje informiranje potrošača.
Tako se na kozmetičkim proizvodima neće više moći nalaziti tvrdnje koje nisu dokazane. "Bez obzira na to radi li se o svakodnevnim potrepštinama poput paste za zube ili o sitnim luksuzima kao što je novi ruž za usne ili krema za poslije brijanja, potrošači će odsad biti bolje zaštićeni i imat će jasnije informacije o kozmetičkim proizvodima koje kupuju. Novim se pravilima također pojednostavljuje i provedba zakonodavstva, a potrošačima se omogućuje bezbrižnost i povjerenje u proizvode koje kupuju", rekao je Neven Mimica, povjerenik EK-a za potrošačku politiku.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu