Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Agrokor prijavio koncentraciju

Autor: Suzana Varošanec
10. srpanj 2013. u 22:00
Podijeli članak —
Spojeni pod povećalom/PIXSELL

I prije zaprimanja prijave Agencija je upozorila na to da će Agrokor morati predložiti mjere koje idu u pravcu dezinvestiranja.

Agrokor je početkom srpnja Agenciji za zaštitu tržišnoga natjecanja (AZTN) prijavio koncentraciju s Mercatorom, objavio je AZTN.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

I prije zaprimanja prijave Agencija je upozorila na to da će Agrokor morati predložiti mjere koje idu u pravcu dezinvestiranja, i to zbog tržišnih udjela novog gospodarskog subjekta Agrokor/Mercator u Hrvatskoj. Usto, AZTN je pokrenuo šest postupaka radi ocjene šest sporazuma sklopljenih između Dukata i Konzuma, Kraša i Narodnog trgovačkog lanca, Kutjeva i KTC-a iz Križevaca, Calsberga i KTC-a, Viro tvornice šećere i Konzuma te Vira i Stridon-prometa iz Dugog Sela.

Agrokor je početkom srpnja Agenciji za zaštitu tržišnoga natjecanja (AZTN) prijavio koncentraciju s Mercatorom, objavio je AZTN.

I prije zaprimanja prijave Agencija je upozorila na to da će Agrokor morati predložiti mjere koje idu u pravcu dezinvestiranja, i to zbog tržišnih udjela novog gospodarskog subjekta Agrokor/Mercator u Hrvatskoj. Usto, AZTN je pokrenuo šest postupaka radi ocjene šest sporazuma sklopljenih između Dukata i Konzuma, Kraša i Narodnog trgovačkog lanca, Kutjeva i KTC-a iz Križevaca, Calsberga i KTC-a, Viro tvornice šećere i Konzuma te Vira i Stridon-prometa iz Dugog Sela.

Na temelju saznanja iz istraživanja tržišta distribucije i maloprodaje Agencija je te postupke pokrenula smatrajući spornima ugovorne odredbe kojima dobavljači određuju fiksne ili minimalne cijene proizvoda, čime se "ograničava pravo kupca da određuje prodajnu cijenu proizvoda, što predstavlja teško ograničenje tržišnog natjecanja". No, u nekim ugovorima postoje i odredbe koje bi mogle predstavljati teritorijalno ograničenje prodaje, što je teško ograničenje tržinog natjecanja. AZTN će analizirati i ugovorne odredbe koje se odnose na rabatnu politiku, bonuse i naknade jer zakon zabranjuje sporazume kojima se uvjetuje sklapanje ugovora prihvaćanjem dodatnih obveza koje po svojoj prirodi ili običajima u trgovini nisu u vezi s predmetom tih ugovora. 

Autor: Suzana Varošanec
10. srpanj 2013. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close