Kanaan iz Donjeg Miholjca jedan je od najvećih regionalnih proizvođača čipsa i flipsa, a zahvaljujući nedavno realiziranom povoljnom kreditu HBOR-a za skladište krumpira, dodatno će ojačati svoju poziciju na tržištu. U ovoj godini tvrtka će preraditi oko 12 tisuća tona krumpira, a očekivanja za 2014. su na razini od 20 tisuća tona.
"Držimo 40 posto hrvatskog tržišta čipsa i raznih flipseva, a najčešće smo prisutni kroz trgovačke marke samih naručitelja. Pod vlastitim brendom Kanaan proizvode plasiramo na inozemno tržište – uglavnom zemlje regije: Bosna i Hercegovina, Mađarska, Bugarska, Srbija i ponajviše Makedonija", kaže Zvonko Popović, vlasnik i direktor Kanaana. Pojašnjava da je trenutni omjer prihoda ostvarenog na domaćem i inozemnom tržištu od 70 do 30 posto, a već bi tijekom ove godine izvoz trebao dosegnuti i 40 posto ukupnog plasmana. Cilj će biti postignut kada tvrtka iz D. Miholjca bude više od 50 posto svojeg čipsa prodavala izvan matičnog tržišta. Unatoč gospodarskoj krizi, ova prehrambena tvrtka ostvaruje konstantan rast te radi s maksimalnim kapacitetima u tri smjene 360 dana u godini. Poslovna politika s osloncem na više različitih naručitelja, omogućila je tvrtki stabilnost te udvostručenje prihoda s 32,3 milijuna kuna u 2008. godini na 66,3 milijuna lani. Popović očekuje u ovoj godini daljniji rast prihoda za 15-ak posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu