Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Hrvatska postala hit na Twitteru u globalnim razmjerima!

Autor: Tomislav Hrastovčak
01. srpanj 2013. u 16:33
Podijeli članak —
Thinkstock

Tema ulaska Hrvatske u EU na Twitteru je postala ‘trending’, odnosno ušla je u globalno vodeće pojmove o kojima se raspravljalo na toj društvenoj mreži!

Tema ulaska Hrvatske u Europsku uniju na Twitteru je postala ‘trending’, odnosno ušla je u globalno vodeće pojmove o kojima se raspravljalo na toj društvenoj mreži! Naime, građani Hrvatske su na društvenim mrežama kroz vlastite poruke, razgovore, slike i video materijale, uz korištenje ključne riječi, odnosno hashtaga #CroatiaEU, dijelili dojmove vezane uz ulazak Hrvatske u EU.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

“[USPJELI SMO] #CroatiaEU otišla je worldwide trending! Bravo svi! Hvala”, poručila je danas Vlada RH putem svog službenog profila na Twitteru, odgovarajući na neke od 12.125 objava o #CroatiaEU koje su korisnici iz Hrvatske i svijeta tvitali u posljednjih 24 sata.

Tema ulaska Hrvatske u Europsku uniju na Twitteru je postala ‘trending’, odnosno ušla je u globalno vodeće pojmove o kojima se raspravljalo na toj društvenoj mreži! Naime, građani Hrvatske su na društvenim mrežama kroz vlastite poruke, razgovore, slike i video materijale, uz korištenje ključne riječi, odnosno hashtaga #CroatiaEU, dijelili dojmove vezane uz ulazak Hrvatske u EU.

“[USPJELI SMO] #CroatiaEU otišla je worldwide trending! Bravo svi! Hvala”, poručila je danas Vlada RH putem svog službenog profila na Twitteru, odgovarajući na neke od 12.125 objava o #CroatiaEU koje su korisnici iz Hrvatske i svijeta tvitali u posljednjih 24 sata.

“Kroz takvu je interakciju ostvaren doseg od 1,8 milijuna Twitter korisnika, a tema ulaska Hrvatske tako je na ovoj mreži bila i svjetski obilježena”, kazao nam je Tomislav Korman, voditelj Vladinog Odjela za online komunikaciju.

Objave građana s Facebooka, Twittera i Instagrama prikazane su i na središnjoj svečanoj proslavi videoprojekcijom na Trgu bana Jelačića na preko 500 kvadratnih metara, postavljajući tako rekord ovakvog načina prezentacije materijala s društvenih mreža, tvrdi Korman.

“Samo na društvenoj mreži Instagram, popularnoj mobilnoj aplikaciji za dijeljenje fotografija, u posljednjih 10 dana pristiglo je više od 2.180 fotografija o Hrvatskoj, putem kojih su korisnici svijetu predstavili hrvatska omiljena mjesta, hranu, pjesme i ljude”, ističe Korman.

Vlada RH po prvi je puta omogućila i videoprijenos središnje proslave preko svog YouTube kanala, koristeći svjetski popularnu uslugu YouTube Live.

Podsjetimo, Odjel za online komunikaciju Vlade RH  porukama i video spotom pozivao je proteklog tjedna internetske korisnike da dijele vlastite sadržaje o Hrvatskoj uz korištenje ključne riječi #CroatiaEU, kako bi svojim slikama, statusima i tvitovima svijetu ispričali priču o Hrvatskoj. 

Autor: Tomislav Hrastovčak
01. srpanj 2013. u 16:33
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close