U Cavtatu je prošloga petka i službeno započela izgradnja projekta Amanresorta Cavtat – najluksuznijeg hotelijerskog brenda u svijetu kojeg je prije 25 godina osnovao Adrian Zecha otvorivši prvi Aman Resort "Amanpuri" u Phuketu, na Tajlandu. Riječ je o investiciji Bonvena Hotela iz Cavtata, iza koje, kako je otkrio Poslovni.hr, stoji grčki biznismen Petros Stathis.
29,5milijuna
eura je vrijednost projekta
Projekt je vrijedan 29,5 milijuna eura. U skladu s filozofijom brenda, Amanresort Cavtat imat će 30 luksuznih soba i 10 dvosobnih apartmana veličine 160 četvornih metara smještenih, s pripadajućim sadržajima, na lokaciji nekadašnjeg Hotela Makedonija. Čitav elitni kompleks nalazit će se svega 30-ak metara od obale, a otvaranje se planira u svibnju 2014., rekla je na konferenciji za medije Manuela Šola, glasnogovornica Bonvena Hotela dodavši da će se izgradnjom Amanresorta Cavtat Hrvatska pridružiti Jadranskoj regiji Aman Resorta u kojoj se još nalaze Aman Sveti Stefan u Crnoj Gori te nedavno otvoreni Aman Canal Grande Venecija u Italiji.Arhitektonsko rješenje za Amanresort Cavtat izradila je singapurška tvrtke Kerry Hill Architects, koja je radila i rješenje interijera. Glavni projektant na projektu je Studio Alamat iz Dubrovnika.
Za uređenje eksterijera je odabrana tvrtka Island Planning Corporation IPO, a za dizajn rasvjete njemačka tvrtka Lichtkunstlicht iz Berlina. Sve radove na izgradnji izvodi tvrtka Mucić&Co. iz Dugopolja, a nadzor obavlja Institut IGH, Zavod za stručni nadzor i vođenje projekata iz Zagreba."U razvoju i izgradnji resorta koriste se lokalni tradicionalni elementi čime se stvara ugođaj koji odražava mjesto i kulturu u kojoj je resort smješten. U skladu s tim će i zgrada Amanresorta Cavtat biti prekrivena lokalnim kamenom, a prozori zatvoreni tradicionalnim 'škurama'. Svaka soba će s terase imati pogled na Cavtatski zaljev te na stari grad Dubrovnik u daljini", rekla je Šola.Amanresorts upravlja resortima u Butanu, Kambodži, Kini, Francuskoj, Grčkoj, Indiji, Indoneziji, Laosu, Crnoj Gori, Maroku, Filipinima, Šri Lanci, Turskoj, otočju Turks i Caicos, SAD-u i Italiji. Brend je poznat po tome što gostima osigurava diskreciju i intimu uz najvišu razinu usluge, i to u lijepom prirodnom okruženju te s malim brojem ekskluzivnih soba i apartmana.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu