Svake godine portal 24/7 Wall St. objavi ljestvicu brendova koji će uskoro izumrijeti s američkog tržišta – prema njihovim predviđanjima kraj 2014. neće doživjeti Olympus digitalne kamere, Volvo, e-čitač Nook, Mitsubishi Motors, J. C. Penney i magazin Living kojeg izdaje Martha Stewart.
Metodologija kojom se u 24/7 Wall St. koriste su praćenje pada prodaje i gubitaka, ovisnost o tvrtkama kćerima i njihovim rezultatima, porastu troškova koji se neće moći naplatiti u cijeni proizvoda, situaciji u kojoj se kompanije prodaju ili se čini da idu prema bankrotu, gubitak veće kupaca iz nekog razloga, te praćenje kompanija kojima se smanjuje tržišni udio.Sve tvrtke nabrojane na ovoj listi imaju više od nekoliko problema, a ključ za njihov odabir bila je i globalna situacija u nekoj industriji. Magazini su se u vrijeme recesije različito snašli na tržištima: neki su se prilagodili novim uvjetima međutim prema 24/7 Wall St. dva magazina se nisu snašla. To su Living Marthe Stewart, kraljice dnevnog TV programa koja se proslavila savjetima kako što bolje voditi kućanstvo, i muški magazin Road&Track. Oboma oglasni prihodi padaju već pet godina, i nisu pokrenuli online izdanja.Druga grana u kojoj se uočava trend opadanja su u potrošačkoj elektronici, pa predviđaju kako će s američkog tržišta nestati Olympus digitalne kamere i Nook čitač knjiga. S američkog će tržišta otići Volvo i Mitsubishi, i tako slijediti trend Suzukija koji se već povukao, što je 24/7 i predvidio.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Jako relevantno za neamerikance.
Uključite se u raspravu