Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Slogan “Mediteran kakav je nekad bio” uskoro odlazi u povijest

Autor: Poslovni.hr
27. svibanj 2013. u 13:00
Podijeli članak —
Photo: Ivo Cagalj/PIXSELL

Opseg promjena i detalje zacrtat će Strateški marketinški plan za razdoblje 2014.-2020., koji će biti spreman potkraj ljeta.

Turistički slogan "Hrvatska, Mediteran kakav je nekad bio" od iduće godine postaje prošlost. S kojih nekoliko riječi će se turiste ubuduće uvjeravati da je Lijepa naša najbolji izbor, znat će se krajem godine, do kada bi trebao biti osmišljen cijeli paket svježih i modernijih promidžbeno-marketinških alata, piše Večernji list.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Opseg promjena i detalje zacrtat će Strateški marketinški plan za razdoblje 2014.-2020., koji će biti spreman potkraj ljeta. Međunarodni natječaj za autore tog dokumenta otvoren je još svega nekoliko dana, a Glavni ured Hrvatske turističke zajednice za taj je posao rezervirao četiri milijuna kuna.

Turistički slogan "Hrvatska, Mediteran kakav je nekad bio" od iduće godine postaje prošlost. S kojih nekoliko riječi će se turiste ubuduće uvjeravati da je Lijepa naša najbolji izbor, znat će se krajem godine, do kada bi trebao biti osmišljen cijeli paket svježih i modernijih promidžbeno-marketinških alata, piše Večernji list.

Opseg promjena i detalje zacrtat će Strateški marketinški plan za razdoblje 2014.-2020., koji će biti spreman potkraj ljeta. Međunarodni natječaj za autore tog dokumenta otvoren je još svega nekoliko dana, a Glavni ured Hrvatske turističke zajednice za taj je posao rezervirao četiri milijuna kuna.

Mediteran kakav je nekad bio", pak, napušta se nakon što je služio dulje od desetljeća. Formalno je bio jedan od samo dva službena slogana nacionalne turističke promocije. Prvi slogan, "Mala zemlja za veliki odmor", koristio se praktički od osnivanja Hrvatske turističke zajednice početkom devedesetih do 2001. kad je turizam dobio "Mediteran kakav je nekad bio".

U međuvremenu se, doduše, odigrao neslavan pokušaj sredinom devedesetih da Hrvatska postane "Raj na zemlji", koji je tadašnjeg ministra turizma Niku Bulića stajao i funkcije. Ispostavilo se, naime, da je autorica tog nikad zaživljenog slogana bila njegova supruga, pod djevojačkim prezimenom, a stvar nije mogla spasiti ni činjenica da je dobiveni honorar od 12.000 kuna donirala u dobrotvorne svrhe. U turističkim kuloarima se tada govorilo kako je "Raj na zemlji" bila želja samog predsjednika Tuđmana, kojoj se nije moglo reći ne.

Cijeli članak pročitajte ovdje.

Autor: Poslovni.hr
27. svibanj 2013. u 13:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close