Da bi bile uspješne, kompanije kontinuirano moraju stvarati nove prilike za rast. U tom slučaju inovacija je imperativ i uvjet poslovnog uspjeha. Radikalne inovacije su snažan pokretač rasta koji može stvoriti ogromno bogatstvo, ali i uništiti poduzeća.
One nisu slučajnosti koje se događaju drugima, već moraju biti dobro planirane za dugoročan uspjeh. O tome je u Zagrebu nedavno govorio profesor Rajesh Chandy s London Business Schoola. Ovaj svjetski stručnjak za marketing, inovacije i poduzetništvo, predavanje je održao u sklopu Advanced Program in Business, u organizaciji Instituta za inovacije. U razgovoru za Poslovni dnevnik govorio je važnosti radikalnih inovacijama te o stvaranju kulture inovacija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu