Danny Searle, potpredsjednik BBDO-a Azija i predsjednik BBDO-a Singapur, proglašen je najboljim australskim kreativnim direktorom od strane vodećeg australskog poslovnog časopisa BRW, a temeljem ispitivanja provedenog među 50 vodećih marketinških direktora u Australiji.
U azijski ured agencije BBDO/Proximity u Singapur dolazi prije pet godina, a godinu dana nakon njegova dolaska BBDO/Proximity je proglašena vodećom azijskom kreativnom agencijom, najučinkovitijom azijskom mrežom te vodećom azijskom digitalnom mrežom. Kaže kako je "gramatiku pisanja" reklama naučio na televiziji i da mu je iskustvo urednika filma pomoglo u svim razvojnim fazama u karijeri, a najviše ga veseli napraviti kreativno rješenje za stroge i konzervativne klijente.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu