Američka Komisija za burze i vrijednosnice (SEC) dopustio je kompanijama čije dionice kotiraju na burzi da sve relevantne informacije mogu objavljivati i na društvenim mrežama, kao što su Twitter ili Facebook. Jedino što kompanije moraju učiniti jest investitorima i dioničarima reći na kojim točno mrežama će takve informacije biti objavljene.
Za hrvatske prilike i standarde jako neobičan potez, SEC je nagnala prošlogodišnja istraga komentara na Facebooku koje je na svom privatnom profilu objavljivao Reed Hastings, čelnik video servisa Netflix. Lani u srpnju, Hastings je na svom profilu napisao da je kompanija dosegla prekretnicu jer su njihovi korisnici dosegli milijardu sati pogledanih filmova i TV programa. SEC je zbog toga pokrenuo istragu i presudio da "ne želi zabraniti sadržaj, oblik ni način takvog objavljivanja informacija" i da na taj način "svjesno postavljaju dodatni teret izdavateljima"."Čak štoviše, potičemo kompanije u traženju novih oblika komunikacije kako bi se bolje povezali s dioničarima", piše SEC u svom rješenju. Prema tim promjenama, kompanije će na svojim internetskim stranicama i putem priopćenja za medije morati objaviti da će koristiti društvene mreže za buduće objave. Za razliku od SEC-a, u Hrvatskoj ovakav način objave važnih informacija nije moguć.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu