Deset godina provela je u izdavačkoj kući EPH, a nedavno je zasjela na poziciju direktorice u digitalnoj agenciji Drap. Za Hajdi Ćenan, ta odluka nije bila nimalo jednostavna niti se dogodila preko noći, no kaže kako je osjetila potrebu za novim izazovima pa je priliku odlučila potražiti u nečemu novom i digitalnom.
"U EPH sam praktički odrasla, a i što ste duže negdje, teže je napraviti promjenu, teže je odlučiti otići iz okruženja gdje vam je sve poznato, gdje znate ljude, posao, procese… ipak toliko vremena provodimo na poslu da nam je kao drugi dom", ispričala je Ćenan za Poslovni dnevnik. Mlada direktorica kroz dugogodišnju je karijeru često mijenjala pozicije i odgovornosti te napredovala, a kako bi stekla nova znanja i vještine upisala je i MBA studij."Mlada i brzorastuća tvrtka kao što je Drap, sa svojim ambicijama širenja na strana tržišta, je odličan izbor za primjenu tih znanja. Također, digitalni svijet je meni osobno uvijek bio zanimljiv i s Drapom sam već imala priliku surađivati na nekoliko zajedničkih projekata jer se radi o tvrtki koja je među najboljima u svom području. A i njeni osnivači, Joško Oršulić i Davor Runje su bili dovoljno uporni", kaže Ćenan.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu