Povodom Svjetskog dana prava potrošača, Zagrebačka banka predstavila je rezultate rješavanja prigovora klijenata građana u 2012. godini.
U 2012. bilježi se pad ukupnog broja prigovora za više od 7 posto iako su očekivanja klijenata znatno kompleksnija u odnosu na prije pet godina. Broj prigovora u 2012. godini odnosi se na 2 posto ukupnog broja klijenata Zagrebačke banke, a većina ih je riješena u korist klijenta – od ukupnog broja prigovora u 2012. njih 83 posto je riješeno u korist klijenta, priopćeno je iz Zagrebačke banke.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu