Televizijski biznis u Hrvatskoj nije isplativ složili su se direktori triju najvećih televizijskih kuća u Hrvatskoj, HRT-a, Nove TV i RTL-a na panel diskusije "Televizija 21. stoljeća", u organizaciji Veleučilišta VERN. Složili su se i da je njihov najjači adut informativni program, na kojem bilježe najveću gledanost.
Tako je Johannes Züll, predsjednik Uprave RTL-a, na pitanje je li televizijski biznis u Hrvatskoj isplativ odgovorio "Danas nije, ali nadam se da će u budućnosti biti". Nešto suzdržaniji po tom pitanju bio je Dražen Mavrić, predsjednik Uprave Nove TV, koji je odgovorio da je to "pitanje za doktorat". "Situacija je trenutno vrlo složena i teška", rekao je Mavrić požalivši se na sve manje oglašivača na televiziji koja je trenutačno broj jedan po kvaliteti informativnog programa. "Izazovno je razdoblje voditi medijsku komercijalnu kuću u Hrvatskoj. Zbog loše gospodarske situacije tvrtke danas na oglašavanje ne gledaju kao na investiciju već kao na trošak", ustvrdio je Mavrić povukavši paralelu stanja na televiziji sa stanjem u hrvatskom gospodarstvu i zaključio da će s poboljšanjem gospodarstva doći i do više oglasa. Mavrić je nezadovoljan i trenutačnom zakonskom regulativom koja nacionalnoj televiziji, HRT-u, omogućuje i javno i komercijalno financiranje. Prema riječima predsjednika Nove TV iznos pretplate koji hrvatski građani plaćaju jedan je od najvećih u Europi. Iz tog razloga, smatra da bi se mogućnost financiranje od reklama HRT-u trebala ukinuti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu