Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Magazin o hrani Mrvica s weba se širi i na print

Autor: Saša Paparella (VLM)
07. veljača 2013. u 14:17
Podijeli članak —
Papirnato izdanje kulinarskog magazina dostupno je po 'print on demand' formuli

Časopis će se tiskati u skladu s brojem narudžbi.

Nakon pet brojeva u digitalnom obliku, magazin o hrani Mrvica kreće i u print. "Učinili smo to isključivo zato što su čitatelji tako tražili. Premda je Mrvica stvorena da se lista online, stalno nam se javljala publika željna printanog izdanja, koje će držati u ruci i zamastiti dok kuhaju", rekla nam je Željka Klemenčić, glavna urednica Mrvice. Odlučila se za print on demand opciju- dakle, papirnato izdanje Mrvice je svojevrsni kolekcionarski primjerak, i tiskat će se onoliko koliko ljudi budu naručili.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

"S prvim brojem bit će to 1000 ili 1500 komada, nemam još konačni broj jer su narudžbe u tijeku. Sistem je jednostavan – naručiš, platiš i dobiješ svoj primjerak magazina na kućnu adresu". objašnjava naša sugovornica. Planirana periodika je i dalje jednom mjesečno, broj stranica će biti oko 120, a konačni broj ovisi o interesu oglašivača. "Oglasa nešto ima, nadamo se da će ih širenjem na print biti još i više jer sada oglašivačima nudimo cijelu paletu od oglašavanja na webu, do digitalnog izdanja magazina i printa. Okupili smo tim koji može izraditi oglas u skladu s našim standardima, što je važno jer želimo da se kod nas oglašavaju i mali, obiteljski proizvođači koji iza sebe nemaju dizajnere", kaže Klemenčić.Naglašava da je Mrvica izgrađena kao alternativa postojećim medijima koji se bave hranom, "što znači da unatoč činjenici da je tržište preplavljeno lošim ili grozomornim izdanjima i emisijama o kuhanju, ja za sebe u toj paleti proizvoda nisam nalazila ama baš ništa. Govorim s pozicije strastvenog amatera, izbirljivog kupca i osviještenog jedača kojemu je hrana važna. Ne želim više kataloga s akcijama prodaje robe najniže kvalitete. Odbijam sudjelovati u masovnoj prehrambenoj industriji, pa sigurno nećemo živjeti od godišnjih ugovora s Podravkom, Agrokorom ili Dukatom", objašnjava nam.

Nakon pet brojeva u digitalnom obliku, magazin o hrani Mrvica kreće i u print. "Učinili smo to isključivo zato što su čitatelji tako tražili. Premda je Mrvica stvorena da se lista online, stalno nam se javljala publika željna printanog izdanja, koje će držati u ruci i zamastiti dok kuhaju", rekla nam je Željka Klemenčić, glavna urednica Mrvice. Odlučila se za print on demand opciju- dakle, papirnato izdanje Mrvice je svojevrsni kolekcionarski primjerak, i tiskat će se onoliko koliko ljudi budu naručili.

"S prvim brojem bit će to 1000 ili 1500 komada, nemam još konačni broj jer su narudžbe u tijeku. Sistem je jednostavan – naručiš, platiš i dobiješ svoj primjerak magazina na kućnu adresu". objašnjava naša sugovornica. Planirana periodika je i dalje jednom mjesečno, broj stranica će biti oko 120, a konačni broj ovisi o interesu oglašivača. "Oglasa nešto ima, nadamo se da će ih širenjem na print biti još i više jer sada oglašivačima nudimo cijelu paletu od oglašavanja na webu, do digitalnog izdanja magazina i printa. Okupili smo tim koji može izraditi oglas u skladu s našim standardima, što je važno jer želimo da se kod nas oglašavaju i mali, obiteljski proizvođači koji iza sebe nemaju dizajnere", kaže Klemenčić.Naglašava da je Mrvica izgrađena kao alternativa postojećim medijima koji se bave hranom, "što znači da unatoč činjenici da je tržište preplavljeno lošim ili grozomornim izdanjima i emisijama o kuhanju, ja za sebe u toj paleti proizvoda nisam nalazila ama baš ništa. Govorim s pozicije strastvenog amatera, izbirljivog kupca i osviještenog jedača kojemu je hrana važna. Ne želim više kataloga s akcijama prodaje robe najniže kvalitete. Odbijam sudjelovati u masovnoj prehrambenoj industriji, pa sigurno nećemo živjeti od godišnjih ugovora s Podravkom, Agrokorom ili Dukatom", objašnjava nam.

Pokretači Mrvice ne promoviraju proizvođače u čije proizvode ne vjeruju. Zanima ih prirodni uzgoj, regionalni razvoj i čuvanje onoga što je zaista dobro i autentično. Bez povezivanja i osnaživanja cijelog, bolje postavljenog proizvođačko -potrošačkog kruga, nema nam budućnosti u turizmu i ugostiteljstvu. Bez fenomenalnih malih uzgajivača koji rade nekonfekcijski proizvod  nema vrhunskih restorana, što nije pitanje snobovskog afektiranja već pitanje održive budućnosti, kažu. Svaki novi broj digitalnog izdanja magazina Mrvica.hr prelista sedam do deset tisuća čitatelja, a portal ima  oko 200.000 hitova mjesečno i preko 12.000 jedinstvenih korisnika. "Mislim da je to dobar rezultat za neovisan projekt stvoren prije pola godine bez ikakve reklame", kaže pokretačica Mrvice. Ekipa okupljena oko projekta odlučila je za digitalno izdanje uvesti pretplatu, sa čime kreću već s idućim brojem. "Ne vidim koji je smisao okupljanja velikog broja površno zainteresiranih čitatelja koji samo browsaju kroz slike i naslove i očekuju da je sve besplatno. Radije bismo imali deset puta manje publike koja razumije našu agendu, i aktivno nas podržava. Mislim da će ta vrsta selekcije biti nužna. Vidjet ćemo koliko je ta ideja održiva", kaže Željka Klemenčić. Na pitanje kada će portal postati profitabilan zasad je teško odgovoriti. "Treba pričekati i  vidjeti kako će čitatelji reagirati na pretplatu. I publika i oglašivači moraju shvatiti da je prošlo vrijeme plaćenog i neplaćenog PR-a u sadržaju. Mediji su izgubili svaku vjerodostojnost i nikada nisu bili slabiji. Prije nego počnemo razmišljati o profitu, moramo nanovo izgraditi vjerodostojnost", kaže naša sugovornica. 

Autor: Saša Paparella (VLM)
07. veljača 2013. u 14:17
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close