YY prva je kineska kompanija koja je izlistala svoje dionice u prosincu 2012. na američkom Nasdaqu. Danas se YY bavi društveno interaktivnim platformskim igrama i ima više od 400 milijuna korisnika. Štoviše, YY-ov Duowan druga je najposjećenija internetska stranica za igre u Kini. Kompanija također drži 82,4% udjela u industriji online glasovne komunikacije (kineske alternative Skypeu), a bave se i glazbenom industrijom putem YY Musica. Dobrim dijelom to je zasluga direktora platformskih usluga YY-a Clementa Songa. On je osnovao tvrtku ECitySky, četiri godine je bio njezin izvršni direktor, dok ju nije u siječnu prošle godine prodao YY-u. Prije nego što se upustio u poduzetničke vode Clement Song radio je u Microsoftu na konzolama Xbox 360 i Xbox Live. Kroz ECitySky je razvio vrlo popularnu avatar-baziranu 3D platformu za društvene igre, gamexiu.com, te mnoge druge mobilne i online igre.
Što vas je vratilo u Kinu? Skok od globalne korporacije poput Microsofta do vlastitog start-upa u Kini je prilično velik korak.
Kina je u ekspanziji. Nakon što sam vidio što se događa na Zapadu, pomislio sam da nedostaje start-upova i poduzetnika u Kini. Dok sam tražio prilike, uočio sam rast kineske ekonomije i da postoji velika potražnja za inovacijima i svim vrstama usluga. Zato sam i prije nego što sam osmislio ideju kroz start-up, znao da ću ga realizirati u Kini. Mislim da u Kini ima mnogo više potražnje, što je bio ključ uspjeha mog start-upa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu